YavruKurtveAnnesi Tugba_turk46 ilki zorunlu sezaryendi bu da zorunlu sezaryen olacak. Bacağım platin o yuzden vajinal doğum zorr
YavruKurtveAnnesi cerengeredeli saglikla alin kucağınıza daha gidecek yolumuz var vaktiyle gelsinler🥰🥰
plajterligi YavruKurtveAnnesi 127 🩵 ilk oğlumu 38+2 de doğurmuştum bakalım bu sefer yaz sıcağında kaç haftaya kadar sabretmem gerekecek 😂
plajterligi YavruKurtveAnnesi benimde ekimdi hava ne soğuk ne sıcak tam doğum havasıydı 😂 şimdi yaz sıcağında sancı çekme düşüncesi beni geriyor 🙈