Elcinbys yaaa adıyla yaşasın 🥰 bizim de sevgili iken kızımız olursa İnci olsun diye hayallerimiz vardı, hamile kaldım, erkek oldu ve bebeğimiz erkek diye, eşimin en yakın arkadaşı x kişisi, yan komşularının oğlu y kişisi ve benim köyden komşum kızlarının ismini inci koydu🥹 şimdi kız ise bebeğimiz ne koyarız bilmiyorum ama inci ismini cooook seviyorum 🥰