Mmrrvee Eliz Sare 💖 koyacağız bizde inşallah son dk karar değiştirmezsek 😍😍 İnci de çok hoş ben Miray ve Eliz Sare arasında kalıyorum
Suzili MinikBrokoli ay bu erkeklerin Elisa ismiyle alıp veremediği ne benim eşimde sürekli Elisa diyip duruyo 😃
Ozgekiz Elcinbys onlarla aynı zamana denk geldi hamisligimiz, kız olursa İnci koyacağız, siz koymayin gibisinden söyledik 🤭 ters tepti 😄
Abcdfghe Juniorr evet bende öyle diyorum. Güneş gibi doğsun hayatımıza içimizi ısıtsın🥰 sıcak kanlı insanlara ışık olan biri olsun sağlıklı sihhatlı hayırlı evlat olsun inşallah 🤲🌞💝
zeynepgunes13 Elcinbys kafamızdaki isimler züleyha, inci, miray, ahu. Ama hiçbir sekilde karar veremiyoruz :(