MinikBrokoli Çok naif güzel bir isim İNCİ 🌸 Kocam da ELİSA ismine taktı kafayı bizde ELİSA koycaz🌸🌺 Ama ben ELİZ derim Ablası var AYZA🌸🌺
Suzili MinikBrokoli ay bu erkeklerin Elisa ismiyle alıp veremediği ne benim eşimde sürekli Elisa diyip duruyo 😃
MinikBrokoli Betulugi Her ortamda duyanların tekrar tekrar baktığı aurası yüksek bir isim 😇 Anlamını sorduklarında aşırı derecede keyif alıyorum😇🫣 🌺Ay yüzlü - Asil soydan gelen demek🌺
Juniorr Elcinbys henüz cinsiyeti belli değil ama kızım olacak diye hissediyorum hep güneşim doğacak dedim kız olursa güneş olsun istiyorum
Juniorr Elcinbys erkek olursa kayınpederin adını koymasınlar diye babasının adı olur demiştim eşimin de çok hoşuna gitti bu fikir. Güneş hep kız ismi olarak düşündüm ben
Cosmica Nil olacak bizim miniğimizin ismi 🐥 inci de çok zarif bi isim gerçekten bizim de aklımızı çeldi çok, ama yakınımızın kızı olduğundan vazgeçtik.