G-l-y ben ilk gebeligimde yaptırmamıştm bunda da düşünmüyorum herkesin kendi fikri tabiki. Allah korusun kötü birşey çıksa bile ben onu aldırmam anne karnında tedavi imkanı da yok sadece kendini hazırlanmış oluyorsun boyle birşeye ama yanlış çıkıp sonra sağlıkla çocuğunu kucağına alan bir sürü anne var ❤️ çokta doğru sonuç vermiyor boşu boşuna hamilelik zehir oluyor üzüntü strest o yüzden her şey Allahtan nasip kısmet diyorum. Nasibimde varsa başımın üstünde yeri var oda can 🌸