Mor-kelebek 10 haftalık olan annisler nasıl geçiyor kızlar bulantılarınız da azalma var mı ? Benim iyice arttı bu ara 🤭
aybalasmom Mor-kelebek 9+2 deyiz bir gün kusmaktan içim dışıma çıkıyor bir gün hiçbir şey yok karışık geçiyor aksjdkdj
Eliff_34 Mor-kelebek bizde 10 haftalık olduk bide bulantısı azaldı ama ağızda sürekli acılik var yemek yiyip kalkıyorum sanki hiç bişey yememiş gibiyim çok zor geçiyor
G-l-y Mor-kelebek Benim hafif bulantım oluyor kusturmuyor çok sükur iyi gidiyor şimdilik 10+1 olduk bugün
Mor-kelebek aybalasmom bende öyleyim ya bu haftalar rahatlarım diyordum ama hiç öyle olmadı bayramın iki günü mesela çok iyidim gezdim tozdum yedim de epey ama sonrası kendimi toplayamadim ilaç aldığım halde 😔
Mor-kelebek Gamze010 çok şükür ya maşallah herkesin aynı olmuyormus belirtileri işte 😇 inşallah da yaşamazsınız çok zor bulantı 🙄😇
aybalasmom Mor-kelebek öyle oluyor gerçekten. İlaç hiç kullanmadım ama düzen bu şekilde gidiyor. Hiç değilse bebeğim iyi ondan böyle oluyorum diyorum kendi kendime ha bazen de bebeğe bir şey kalmadı diye ağlıyorum o ayrı jdjdkdjdk
Gamze010 Mor-kelebek ayy valla öyle ben ilk gebelik de cok zor gecti sürekli kustum bundada cok korktum kusacak die ama tersi oldu bundada valla cok sukur 🙏🏻🙏🏻
Mor-kelebek Melo2 karın ağrısı bende 7-8 inci haftalara kadar çok oluyordur ama şuan bulantı aldı yerini
Mor-kelebek aybalasmom off aynıyiz gerçekten ikinci gebelik olmasına rağmen kussam bir yandan demek ki bebeğim iyi belirtim var diyorum bir yandan üzülüyorum boşa gidiyor yediklerim diye 🤭🤣🤣
Mor-kelebek Gamze010 ilk gebeliğimde doğumdan bir gün önce bile kusmustum ama onda hep sabah bulantım olurdu bu sefer nedense akşamları bulantım çok oluyor 🙄
Mor-kelebek Eliff_34 Allah kolaylık versin inşallah canım bol bol naneli şekere devam o zaman yada sakız
Mor-kelebek aybalasmom neyse bacım kustukca yemeğe devam napalım 🤣🤭 başka belirtin var mı peki bu haftalarda
Mor-kelebek G-l-y yaa aynıyız tam gün olarak 😇 olmazda inşallah benim kızımdada bulantım çok vardı buda böyle olacak heralde 😇 bir sonra ki kontrolünüz ne zaman acaba kan falan tahlil yapılır mı 12. Haftalarda unutmuşum ben hep
aybalasmom Mor-kelebek ara ara bıçak batması gibi oluyor. Ağrım oluyor biraz. Geçen hafta dayanamayacak kadar ağrım vardı acile gitmek zorunda kaldım. Onun dışında iyiyim. Sende ne gibi durumlar var
G-l-y Mor-kelebek Benim Cuma günü kontrolüm var ilk verdigim kan tahlilinde d vitami düşük çıkmıştı onun tedavisine baslicaz demisti canım 12. Haftada da iki test var sanırım demi
G-l-y Mor-kelebek Bulantım yok ama şişkinlik var bende de yemek yiyince 6 aylık gibi göbek çıkiyor zor yatiyorum valla
Mor-kelebek G-l-y uykular şimdiden zorlaştıysa Allah yardımcın olsun inşallah canım 🌸 benimde gece uyanmak çok oluyor illa bişey ağzıma atmam lazım şeker mi bilmiyorum. Evet ikili test zamanı ama ben yaptirmicam doktorum çok istemedikçe