Fnd25 Bounty günaydınn valla 2 gündür regl sancılarım var bugün öğleden sonra gitcez bakalım ne diyecek :)
Bounty Fnd25 ya bende de çok oluyor o ama düzenli olursa önemli demişti en son hoca. Ayy hadi bakalım haber ver mutlaka güzel geçsin inş 😍
Fnd25 Bounty bende henüz öyle bir bulgu yok😁 bazen ter mi su sızıntısı mı karıştıryorum sadece hahahah
Fnd25 Bounty çıktık suyu kendisi falan gayet iyi açılma yok kanala bile girmemiş 😁😁 3 güne bir nst dedi doktor
Miniginannesiiii1111 Bounty Seyhan başkent hastanesi Selçuk yetkinel çok memnunum normal doğumda yaptırıyor
busrax_ Bounty kıvılcım bektaş. bir kaç gün instagramdan takip edersen anlayacaksın. sürekli paylaşım yapıyor
tuergul01 Bounty medikalpark Seyhan eski metro Hastanesi’nde sezer filiz Erdal var. Görümcem iki doğumunu da o doktorla yaptı normal doğum yaptı.
Fnd25 Bounty teşekkür ediyorumm dün tansiyonum yükseliyordu hep doktor beklemek istemedii bugün doğdu oğluşum biz çok iyiyizz🥰ama normali bekle derim 😁😁
Fnd25 Bounty bir saat kaldım ameliyathanede ama bebek 15 dkda çıktı 😁 çok rahat aslında bir şey hissetmiyorsun ama ağrısı zormuş 😔