Elifeminask Bounty canm iki dogumumuda bayram bukanda yaptım . İşinin ehli. Alttam dikislermi bile estetik dikis yaptı harika bir adam ve tehlikeli durumuma ragmen profosyoneldi.Allah binlerce defa razı olsn ondan.Suan altınkoza hastahanesinde
Elifeminask Htccndn devlet hastanesinde doğum doktorunu seçemiyorsun ki normalde o ani gelişen bir durum
Fnd25 Bounty bende dün 25 dk yürüdüm çık zordu😁😁 hurma ananas biraz pilates yapıyorum bakalım kontrolün ne zaman
Bounty Fnd25 ya hava inanılmaz kötü bu kadar sıcak olmasa aslında yürüyüş çok güzel ama işte :/ vakti vardır kendi vaktinde gelecek diye düşünüyorum ya 🙏🏻 şimdi 38+4 oldum ben haftaya çarşamba kontrole gideceğim seninki ne zamandı?
Esma_11111 Kızlar bende Adana’da devlet hastanesine gidiyorum 30. Haftam Marsa daki doktorum başka bir hastaneye geçmiş endişeliyim şehir hastanesine gittim bugün pek emin olamadım iyi bir doktor önerisi olan var mı
Fnd25 Bounty biz dün akşam 10 gibi çıktık sıcak çok etkşlemedi. Ben yarın 38 oluyorum pazartesi gideceğim kontrole
Fnd25 Bounty valla çok ağırlaştım bebek iyice kilo aldıysa kanalda bile değilse doktora danışcam sezeryan işini
Bounty Fnd25 bana geçen hafta 40 a kadar gelmezse suniyle başlatıyoruz demişti. Bakalım sen de bi sor ne diyecek ay heyecanlı ya gerçekten 🥰
Bounty Fnd25 ahahaha olabilir ama hoca gününden birkaç gün geri geliyor demişti bana seninki normaldir yani 😆