havakcdl-48 Sehir hastanesi ni hiç önermem ben kötü tecrübem ve orada çalışan arkadaşlarımdan edindiğim bilgiye göre. Şu an bende araştırma icerisindeyim
Htccndn Gamze010 Rica ederim canım ne demek marsadakiler 5 kuruş etmezler rezillik orası gerçekten ama 5 ocak gerçekten iyi bir hastane ben doğumumda bile çok memnun kaldım
Htccndn Gamze010 inşallah canım tavsiye ederim gerçekten özel gibi ilgileniyorlar ebelerde çok iyi gerçekten çok ilgililer
Gamze010 Htccndn canm bisey soracam ya detayli ultrasona gidecem perinatoloji kaydimi acti ama mhrs randevu alamiyorum
Htccndn Gamze010 5 ocakta detaylı yapmıyorlar diye biliyorum ama detaylı içinde eğer gitmeyi düşünürsen cüneyt evrüke var
dkjannsbd Bounty bende araştırıyorum çarşıdaki metro hastanesini çok övdüler doktorun adı ümit korkmaz sanırım ona başlıcam bende
Gamze010 Htccndn evet sehir hast randevu alacam kayit yapınız dio doktor açmıştı geri mi gitmem lazm bidaha hastaneye