Gamze010 dkjannsbd gitmeni tavsiye etmem doktora renkli gormek istiyorum dedim açamam dedi tavırlı tavırlı
dkjannsbd Gamze010 tamm aklımda oldun ümit hocayı da ablam önerdi 2 yıldır orda genç çok güleç iyi doktor
ipekoktamis Htccndn mrb canim bende o hastaneye gidiyorum aylin hanıma doğumun temmuzda olacak nasipse ama aylin hanım ben sezaryen günü vermiyorum dedi doktorun kimdi bilgi verir misin bu arada 3. Doğumun mecburi sezaryen
Htccndn ipekoktamis merhaba canım benim doktorum şazimet çağla çalış görürdü çok çok iyi bir doktordu kendinden çok memnun kaldım ama doğumuma yiğit hoca girdi oda çok iyi bir doktordu
Htccndn ipekoktamis Şansa oluyor canım ogün kim nöbetciyse o oluyor ama sen sezeryan istediğin için bakabilirsin googleden onların nöbet listesi oluyor