Bounty Merhaba herkese, Adana’da her şey yolunda gittiği takdirde normal doğum yaptıran, olumlu pozitif önerebileceğiniz bir doktor var mı acaba 🙏🏻 bazı doktorlar ortada hiçbir şey yokken pat diye sezaryana yönlendiriyor öyle olsun istemiyorum :(
Aress Bounty ilk oğlumda Medline sevgi sarıdemire gitmiştim çok da memnun kaldım. Aynı şehirde olsam yine ona giderdim
Htccndn Bounty Eğer devlet hastanesi düşünürseniz 5 ocak devlet hastanesi yiğit yüksel ve şazimet çağla çalış görür derim
dkjannsbd Bounty bende araştırıyorum çarşıdaki metro hastanesini çok övdüler doktorun adı ümit korkmaz sanırım ona başlıcam bende
Feyhan Aress evet bende Medline hastanesine gidiyorum sevgi sarı demir çokta memnunum tavsiye ederim adanada olanlara
Aress Bounty en baştan beri normal doğum diye ilerledim. Ama son haftalarda hem hemoroid korkum hem de bebek 4 kilo üzeri diye sezeryana karar vermiştik. Ama paylaştığı kadarıyla normal doğum çok yaptırıyor
Elifeminask Htccndn devlet hastanesinde doğum doktorunu seçemiyorsun ki normalde o ani gelişen bir durum
Htccndn Bounty Tabiki siz bilirsiniz ama 5 ocak özel gibi ben orda doğum yaptım kendine ait odan var tek kişilik doğumun o odada yapılıyor doktorlar çok ilgili