cakirbebek bende öyle benimde 56 falan çıktı randevum var çarşamba günü doktora kan değerimi bidaha gitmedim 5 gün geçti baktırmaktan da çekiniyorum açıkcası ama inşallah birşey yoktur 3 test yaptım hepsinde vardı birdaha gitmedim ama kafamda var en azından sağlık ocağına gidebilirim belki pazartesi gitmiş olsam kaç çıkmış olması gerekir acaba ozamana kadar öğrendiğimden 6.7 gün geçmiş olucak ilk kanda çıkanda 56 ydı