Merveesila valla kuzucum bende erken öğrendim adetimden bikaç gün önce öğrendim, test yaptım pozitif çıktı 3 tame yaptım sonra kan verdim 56 ydı kan 3.4 haftalık denildi işte sıra aldım çarşambaya daha kan falan vermedim âdet döngüm bugün son işte olmadım ama ilk gün lekelendim daha birşey gelmedi şükür olsun ki bakalım bana gidince ne diyecekler hiçbir belirtimde yok bel ağrımla göğüs ağrısı haricinde nasip görücez bakalım hayırlısı neyse her zaman o olsun hakkımızda inşallah sağlıkla kucağımıza almayıda nasip eder Rabbim❤️