ArasMom__ kızlar merhaba, 38+1 bebeğin kilosu 3700 çıktı dr sezaryen öneriyor bebek doğum kanalında değil bugün yarın sezaryen yapalım dedi ben normal istiyorum ama kanalda olmadığı için mi suni başlatmadı bilmiyorum sormak aklıma gelmedi üzüntüden, sezaryen doğumundan çok korkuyorum dikişlerden vs. iyileşme süreci beni korkutuyor 😟