ArasMom__ yok ya ne uykusu kıvrandım durdum benimki de gece 1 de başlamıştı zorlanmaya başladığımda ikindi gibiydi hastaneye gittim sancı yok eve yolladılar birkaç saate 4 dakikaya düştü sancı sıklığı öyle gittim 25 saatte içinde oldu hepsi son güne kadar da hiç belirti yoktu 😂 düzene girer yakında senin sancılar da🥲