2baby1mom__ Oğlumu Ocak sonunda doğurdum geçen yıl çok rahattı zaten küçükken bı yere çok çıkılmıyor o süreci evde geçirip baharda toparlanmış şekilde rahat hareket ettik, şimdi kızım Allah nasip ederse Ağustosda doğacak bende çok merak ediyorum nasıl geçicek
History5 Şubat annesi olarak çok iyi idealdi benim için , şimdi Temmuzu bekliyorum zaten korkuyordum yorumlar iyice mahvetti 😀
Burcak61 mimikralicesi yazın Temmuz 5 doğum yaptım çok faciaydı korse sıcak basması emzirme yapış yapıl olmuştum şimdiki doğumum kasım 13 gösteriyor bakalım nasıl olacak ama çocuk açısından iyi olmuştu kış gelene kadar toplamıştı
Abilikardesli mimikralicesi oğlum aralık doğumlu kızımda mayıs sonu haziran başı olacak inşallah. Deneyimimi o zaman söyleyeyim😂
gezentianne Edafmo Ah hiç bişey almadım doğru düzgün 1-2 uzun kollu aldm oglumdan kalan bişeyleri ayırdım. 1 ay uzun takılır sonra sıcak olur diye düşünüyorm
mimikralicesi minismom biz de ikinciyi düşünmeye başladık eşimle birkaç aydan itibaren hayırlı olsun bakalım
Mervee09 mimikralicesi Bu biraz yaşadığınız şehre göre değişir ben mesela aydinda yasiyorum ilk kızım eylül doğumlu son aylarim yaz sıcagına denk geldi mahfolmustum koca karnimla 😃 Simdi ikinciye hamileyim yine eylül sonu gibi doğcak nasipse ayni seyleri bida yasicam🤦🏼♀️
Tomrisinizi mimikralicesi bence kış ya kızım ocakta doğmuştu ev zaten sıcaktı normal giydirdim pişik vs hiç derdimiz olmadı emzirirken yapış yapış olmadım mis gibiydi. Şimdi Haziran’da doğum yapicam gözümde çok büyüyor o sıcak😓