mimikralicesi Oglumu subat sonu dogurmuştum cok rahattı yaza kadar ele avuca gelmişti.
Şimdi de kızımı mayıs sonu doğuracağım.
Bir de okul zamanı için bence en zor aylar eylül,ekim,kasım,aralık doğumlular..
Bir sene geç başlatma muallağı oluyor
kendi senesiyle gitseler ay olarak küçük kalıyorlar falan..
Şubat Mart Nisan dogum bence en güzeli♥️🌸