Bence kışın yazın olsa bebeğin isilik olması sıcaktan sürekli ağlayan uyuyamayan bebekler çok oluyo bebek yeni doğduğu için polen alerjisi falan olcak mı bilmiyoruz sinekler çok oluyo anne içinde yeni doğum dikişler hormonlardan dolayı zaten sıcak oluyo birde havanın sıcaklığı lohusalık sinirler tavan sıcakta basıyo bebek yeni doğmuş klimada açılmıyo çok sıkıntılı olur. Kışında hastalık grip falan etrafta çok oluyo ama yenidoğanın yanına zaten hasta hasta gelinmez kışın bebeği evden çıkarmaya gerek kalmaz oda termostatıyla socaklığıda ayarlayabiliyoruz isilik olma derdi yok oh mis gibi