obli mimikralicesi bahar bebesi bence 🙃 nisanda doğum yapacağım kışa bebek kendini toparlamış olacak yazın sıcağında da hamile olmak istemezdim.
cakirbebek mimikralicesi Haziran’da doğum yapmıştım 2023 de cooook sıcaktı yandık kavrulduk hep ter içindeydik bebekle . Şimdi Aralık annesi olucam Allah nasip ederse bende çok merak ediyorum ama yazdan iyidir 😂
mimikralicesi deletedmom43191 tek düşündüğüm acaba kış bebekleri üşür mü havalar soğuk oluyor ya malum hastalık açısından dezavantaj mı acaba
mimikralicesi cakirbebek işte aradığım yorum 😂😂 bende ikinci bebişi düşünüyorum da Allah nasip ederse aralık ocak mevsimleri soğuk geçiyor ya
cakirbebek mimikralicesi valla soğuk moguk evi sıcak tutmaya bakicaz . Ama yaz çok kötü zaten lohusasin kokuyorsun yani inanilmaz sıcak oluyor ve nefes alamiyorsun
deletedmom43191 mimikralicesi 3 cocuk annesi olarak çok güzel ya bazen yorucu geçiyor veya ev işlerine yetişemiyorum ama sonuç ise çok güzel 3 tane pırlanta gibi evladım var ne kadar sukretsem az 😍😍😍 4 ve 2 yaş oğlum 32 günlük kızım var
MadameHappy34 mimikralicesi Oğlum Nisan da doğmuştu 🥲yaz sıcakları da olsa rahat geçmişti şuan doğumum kışa denk geliyor ve herkes kış çocuğunun daha zor olduğumu söylüyor.
Ozgeee22 MadameHappy34 kızımı Ocak ayında doğurdum çok rahattı yaz gelene kadar zaten büyümüştü rahat rahat dışarı çıkabildik ☺️
Bebegim3444 mimikralicesi bence yaz harici diğer üç mevsim. Ben kış doğumu yaptım ve gerçekten rahattım.
defnevedoruk mimikralicesi kızım mart 2023te doğdu yaza baya toparlamıştı bence cok iyiydi bu bebeğim haziran sonu doğucak yine mart olmasını tercih ederdim haziran sıcak oluyor ya
gezentianne Melike_4949 Sonbaharda da havaların soğumasıyla inanılmaz bir hastalık salgın zamanı başlıyor bence ilkbahar🤣🤣♥️♥️🌸
deletedmom43191 mimikralicesi bence tam zamanı benim 4 ve 2 yaşındakiler oynarken ben işimi yapabiliyorum kardeşiyle ilgilenebiliyorum kardeşiyle birlikte daha iyi büyüyor