[silindi] Mavili1480 ayy ne zaman hissettiniz hareketini ilk 🥹 ben de sabırsızlıkla bekliyorum hissetmeyi
Mavili1480 [silindi] 15-16 gibi ikinci gebeliğim ama bebek mi yine anlamıyordum şimdi daha net ara ara hareket ediyor 🥰
Mavili1480 2Princess1Mom Gittim canım 716 gram olmuş 4 gün önde gidiyormuş şeker yüklemesi istemedi açlık tokluk baktır dedi 🥰
Esraa00 Mavili1480 benim dün dü Her gidişimde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor aklımda yüzlerce soru işaretiyle Ama nasıl ki görüyorum duyuyorum dünya duruyor sanki🥹🥹 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
Mavili1480 Esraa00 Hareket hissediyorum artık eskisi gibi endişem olmuyor ama görmek güzel oluyor 🥰 Sağlıkla gelsinler 🤲