Mavili1480 24 haftalık oluyorum 3 haftadır görmedim merak ediyorum var mı yarın bebişini görecekler 🥰
Burnosunn_annesi Mavili1480 ay benimde cok oldu teyzesi 1 aydan fazla dönünce gidecem artık 🥲çok özledim🥰
kalocwom Mavili1480 bizimde yarın görüş günümüz 32 haftaya giriyoruz çok merak ediyorum ne kadar büyüdüğünü 🫠🌸
[silindi] Ben 15 haftalık oldum yarın gideceğim🏃🏻♀️🏃🏻♀️ aslında doktorum 16. Haftada gel dedi ama ben iki hafta bile çok dayandım o yüzden yarından tezi yok gidiyorum 😂
Mavili1480 [silindi] Hareket hissedene kadar bende öyleydim hareket hissedince 4 hafta da bir gidiyorum ilacım bitti yarın gitmem gerek yoksa 1 hafta daha beklemem gerekiyordu 🥰😂
[silindi] Mavili1480 ayy ne zaman hissettiniz hareketini ilk 🥹 ben de sabırsızlıkla bekliyorum hissetmeyi
Mavili1480 2Princess1Mom Çok şükür bende galiba sağlık ocağında yaptıracağım canım yarın kontrole gideceğim soracağım 50 mi 75 mi inşallah 50 olur 75 zor oluyor 😊