Mavili1480 Aslında mecburi sezaryen olduğum için boşuna para bayılmak istemedim kuzum. Önemli olan herşeyi özelde güzelce yaptırdım, hevesim olan bebeğimin yüzünü de gördüm. Devlette de ameliyat olucak özelde de o yüzden artık bıraktım doğumu bekliyorum. 😊