Parinas LadyX 3ncü gebeliğimdeyim. Hepsinde her gün acı yedim nerdeyse. Yemediğim gün sayılıdır bi sıkıntı yaşamadım. Acı dediğim de minik acı biber turşuları cin biber falan. Bu aralar da jalapenoya sardım 🙈ama bağırsakları gerçekten güzel çalıştırıyor
LadyX Parinas evet bağırsaklarımı çalıştırması kısmı benim de en sevdiğim yanı oldu 🤭 yerken çok güzel zaten hiçbir sorun yok çok da severim acı her şeyi ama sonrasııı 😅🔥
gezentianne LadyX Her gün turşu yiyin ya da işte o tantuni yanındaki gibi biberlerden.Ben yemeğin yanında onsuz yapamam hayatımda kabız oldugumu bilmem🤣
LadyX gezentianne benim de demir ilacını kullanmaya başladığımdan beri kabızlık sorunum oluyordu. Kayısı hoşafı biraz işe yaradı ama acı biber turşusu en etkilisi oldu 😅
Cesie LadyX ben okadar acı yiyorumki hiç birşey olmuyor çünkü ev yapımı hep market ürünleri benimde karnımı ağrıtıyor
gezentianne LadyX evet evet ben de demir ilacı kullanıyorum hiç kabız yapmadı.Ev yapımı turşu çok tüketiyorum en güzel probiyotik ve bağışıklığı cok güçlendiriyor.En son çağla turşusuna sardım müikemmell🤣🤣
LadyX 2bebelianne aaaaa hiç bu açıdan düşünmemiştim çok teşekkür ederim ayyy Allah korusun umarım gazlı sancılı bir bebeğim olmaz yaaa 😢 21haftalık oldu
Yogurtlupilav LadyX cumartesi yedim gece doğum sancısı geldi sandım, 30 lu haftalardan sonra hassasiyet artıyor biraz bence. Doğuma kadar ara veriyorum
Ozgekiz LadyX ben de hunharca acı yiyorum, çiğ kofteci ile kanki olduk 🥹en aclisindan susileri bitiriyorum 🥹🥹🥹 mide yanması olursa süt içiyorum ama garip bir şekilde hamilelikte oluşan mide yanmasını, acı şeyler hafifletiyor 🤔
Ozgekiz LadyX teşekkür ederim 🤭🤭🤭 çok fena besleniyorum, bir dur demem lazım Cidden 🥹 Çiğ köfte ile kahvaltı yapıyorum bazen, eşim cildiriyor