LadyX ilk hamilelikte son haftalar aşırı acıya düştüm ve yedim sonuç gazlı bir bebek oldu sabahlara kadar ağlardı emzirirken de çok dikkat etmezsem aynı şekilde olurdu o yüzden herşeyi ölçüsünde yemek en iyisi hatta gaz yapacak besinlerden uzak durmak ikiniz için iyidir