LadyX benim doktor beneğe bi zararı olmaz sana olur dedi hakkaten yiyince fena mideyi bozuyorum önceden bu kadar olmazdı bu sefer vücut susuz kalmasın diye sürekli su içmek zorunda kalıyorum akşam ta tuvaletten çıkamıyorum çok su içtiğim için dolaylı yoldan yoruyor yani 😀(not ben de son haftalarsayım az önce atomlu kumpirci söyledim ben de acı yiyorum hep dayanamıyorum😀)