DogaLina_ benim annem bana hamileyken sigara içiyormuş astım bronşitim var doğduğumdan beri geçmeyen öksürük krizlerim varmış annem bu kadar küçük bebek nasıl böyle öksürür diye şaşırıyormuş. Çok yakın arkadaşım içiyordu çocuğu bronşitli. Eşimin kuzeni içiyordu çocuğu doğduğundan beri hırıltılı nefes alıyor. Daha birsürü örnek sayabilirim. Hastalıklarıma rağmen kendim sigara kullanıyorum sizi asla yargılamıyorum sizin bedeniniz sizin hamileliğiniz sizin bebeğiniz bize kötü yorum yapmak bana düşmez o yüzden bu konuda iyi yaklaşılması gerekildiğini düşünüyorum çünkü hamilesiniz ve zaten stresli bir dönem. Vicdan azabı çekmek ve bırakmak istediğinizi düşünüyorum. Burda bişey olmadı yazılarını okumak için yazdığınızı düşünmüyorum çünkü herkesin sağlık düzeyi, içtiği, vitamin değerleri oksijen seviyesi aynı değil. Kendinizi kesinlikle şartlayın. Bebeğiniz için herşeyi yapıcağınızdan eminim. Bunu kendinize inandırın. Herşey inanmakla başlıyor. O yüzden içiyorum bu yüzden içiyorum gibi düşünceleri bir kenarı koyun ve içmemeniz gerektiğine inanın. Ama sigarayı bırakırken kendinizi sakın sağlıksız yağlı şeylerle geçiştirmeye çalışmayın daha kötü olur. Yapacağınıza inanın ve 1 tane 2 tane diyip devam ettirmeyin aniden bırakın kesinlikle bebeğiniz bunun sabrını size verir 🙏