15 senedir günde 2 paket sigara içiyordum. İlk gebeliğimde sigarayı bırakmadım, cahilliğime geldi. Kalbi durdu. Kendimi çok suçladım. Doktor bundan olmaz dedi ama bilmiyorum bence vicdan azabı çekmeyeyim diye sigaradan değildir dedi. Ben 2. Defa hamile kalmadan önce allen carr ın sigarayı bırakmanın kolay yolu kitabını okumaya başladım. Bebeğimin kalp sesini duyduğum gün kitabın son 20 sayfasını okudum ve son sigaramı söndürdüm bitti. 1 ayı geçti bırakalı çok zorlandığım zamanlarda oldu ama 1 tane bile içsem en başa döneceğimi biliyorum. Size tavsiyem imkan varsa kitabı okumanız, yoksa bu adamın youtubeda da videosu var en azından onu izlemeniz. Ekşi sözlükte sigara bırakma başlığını da çok okudum ben bana ilham oldu. Çok zor olduğunu biliyorum, Allah yardımcımız olsun. İnşallah kurtulursunuz siz de.