Ay kizlar ben de içiyordum deli gibi sigara ama öğrendiğimde biraktim 15 yıldır hiç bırakmadan içen ben bıraktım. Bana da zordu ama bıraktım hiç mi vicdaniniz yok ya. Bı de burada post açıyorsunuz birbirinizi bana bı şey olmadı ona bı şey olmamış diye vicdanınız rahatlatmaya çalışıyorsunuz. Bizimki can değildi çünkü ben niye dayandım. İçin için ileride bebeğinizde bronşit,nefes darlığı , çabuk hastalanma, büyüme bozukluğu,kalp rahatsızlıkları, beyinsel rahatsızlıklar psikolojik sorunlar çıktığında niye böyle oldu diye sormayın hiç.