Bebekim123 Kızlar 20.haftanın içindeyiz ama bebeğim çoğu zaman sağ tarafımda toplanıyor yada tam ortada duruyor sola hiç geçmiyor diyebilirim ama çok hareketli sürekli sağdan yiyorum tekmeleri ve bazen sağ tarafa geliyor bildiğin orada bi’top kütlesi yapıyor buda bana aşırı ağrı yapıyor karnım kasılıyor bu durum normal mi👀 şimdi pimpiriklilik edip herşeyi doktoruma sormak istemiyorum 🙃 bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim😘
Gktg2009 Bebekim123 bende sol tarafımda anlattığınızı yaşıyordum şimdi tüm karnımda hissediyorum acı ve kramp
B-P-R Bebekim123 bende 25. haftamdayim Normalmiş Bu Aynı Postu Bende Açmıştim 2 Gün önce 😂😂 Korkmuştum Ama Normal Hem Bek Kendini Doğuma Hazirliyo Hemde Büyüdüğü icin
Kaya1902 Bebekim123 doktoruma 24 haftalıkken sormuştum benim de 20. haftadan itibaren aynı sizinki gibi oluyodu doktorum normal dedi 👍🏻☺️
Bebekim123 Gktg2009 ya ağırlık verip hareketlerimi kısıtlıyor yatıp uzandığımda yayılıyor ama ayakta iken ya sağ tarafta toplanıyor yada tam ortada 🤦🏻♀️
Bebekim123 B-P-R aaaaa hiç görmedim canım nette falanda taradım bulamadım en son buraya yazayım dedim
Bebekim123 aslierbrg cinsiyetin belli mi canım ben öğrenmedim annemi aradım sordum oda cinsiyetle alakalı dedi
Bebekim123 Kaya1902 ayyy iyi bari canım ya sağ tarafa toplandığında ayağıma ağrı giriyor karnım çok kasılıyor 🤦🏻♀️ Senin cinsiyet ne canım
Kaya1902 Bebekim123 bebeğim erkek ☺️ Bi yere toplanıyormuş gibi bazende sanki sırtını kafasını karnıma dayıyormuş gibi oluyo hakikaten rahatsız edici oluyo bazen ama olsun hissetmek ne olursa olsun çok güzel 🥰🥰
Busekaratas 32 haftalık olduk muhtemelen benim fındık kurdu oğlum karnımın sol tarafıda olduğunu öğrenmeden doğucak 😂 hatta artık sağ tarafım daha çok esnemiştir belkide 🤭🙈 ben ilk zamanlar ultrasonda doktora sordugumda eşinin yani plasentanın o tarafta olduğunu yastık gibi ona yaslanıp rahat ettiğini söylemişti hep sağımda vucut olarak göbeğimde yattığım yerde bile belirgin sağ tarafım yamuk dışarı çıkıntı hep 😅 sola yatınca bile yamuk kaldığı oluyo telaş yapmayın o yüzden rahat ettikleri yerde daha çok duruyolarmış minnaklar ☺️😊
Bebekim123 Busekaratas aynen canım ya aynı şey bende de var sağ tarafım daha şiş sol yanım boş normalse tedirgin olacak bi’şey yok o zaman canım şükürler olsun🙏🏻😊
Fadiiiik Busekaratas bak bu yorumunu gördüğüm ne iyi oldu gerçekten içim rahatladı çok sağol 😊 benim minikde hep sağda merak ediyorum hep 🤭 yeterki sağlıkla gelsinlerde
Fadiiiik Bebekim123 gerçekten bunu bende kac gündür merak ediyodum canım. Benim bebişde hep sağ tarafda ve sanki bazen sağ yan tarafdaymış gibi geliyo aşırı ağrı yapıyo bazen evet 🤭
Fadiiiik Bebekim123 aynen😂 sağ tarafa yatmaya korkuyom bazen kız arada sağ tarafa yatmış uyanık buluyom kendimi sağlıkla gelsinlerde inşallah minikler🤲🏾