Kızlar bu arada ben 5 Şubat’ta düşük yaptım 5 Şubat 12.000 6 Şubat’ta 6000 idi beta HCG. Tekrar hiç kan vermedim Dr bir adet gör korunmayabilirsin dedi. Ben bir adet gördüm beta sıfırlanmış mıdır yani içime şüphe düştü şimdi hamile miyim değil miyim diye