O zaman gebelik var canım çok yenidir, bir kaç gün sonra yine kan ver derim, hadi hayırlı haberlerle gel inşallah🤲
Sağlıklı bir gebeliğin geçsin bebeğini kucağına al, bana da dua et 7 veya 8 de adet olmam lazım, ama ben günümü geçene kadar test yapmıcam bu ay söz verdim kendime, geçen ay iki farklı test yaptım ikisinde de pozitif çıktı ama üçüncü gün adet oldum, ertesi gün yine gittim kan verdim ne olur ne olmaz dye ama bir şey çıkmamıştı, o yüzden üzülmüştüm baya, bu ay beklicem dualarınıza beni de ekleyin🤲