Ovgugunes aslinda bazen istemiyorum. Cunki surekli bi yerim agriyor. Gebelikte ayaklarim cok sisiyor.damarlar cikiyor koca koca . Normalde de suan mesela hastaydim kac gundur.bogaz ates hepsi vardi.kolum omuz kismindan agriyor. Eklemlerim donduremiyorum. Yani cok sikinti oluyor. Ama esim istiyor bebek. Bende dedim ona erkek olursa dogururum.kiz olsa istemem. Cunki kaldiracak gucum yok yeni bir hamileligi.sonrasinda uykusuz geceleri .pskiolojim cok bozuliyor. Tek bakiyorum cocuklarima. Onlar ard arda oldu. Cok yoruluyordum yemin ederim. Bebeklikleri de hic iyi gecmedi. Cok zor zamanlardan gectim. Simdi az biraz rahatliyorum gibi. Ama tamamile olmasa da