Ovgugunes Ovgugunes bir gebenin günlüğü kaset test vardı onu yaptım bat 6 nisan ben sankı cok az gördüm gibi yada bana mı oyle gelıyor birde kaset test yani eeken gebelık degıl
Ovgugunes Ovgugunes @"Tutar13 @etkafa artık hayal goruyorum sanıırm 🥲 neyse ben yarına sabah ılk ıdrarla ekrken gebelık testi aldırtıyum yapıyım yada kan buda son gorsel
etkafa Tutar13 aynen öyle 🤗🤗 @Yazmelegi_ @Bglmmrn @Kivircik01 @Tutar13 Batlarımız aynı kızlar İnşallh pozitif görürüz
etkafa Tutar13 ayyy hadi İnşallh pozitif görürsün kuzum ben Awox yok diye yapmıyorum hep başka markalar var sen hangi marka yapacaksın