AdaKaranfili bende sizin gibi ayni şeyleri yaşadım bende yanlız buyutdüm inanın bi çok kadın sizin benim gibi sezeryandan çıktığım 4,5 gündü ev silmiştim evet inanın piskolojisi dayanmıyor gerçekten sizi en iyi anlayanlardanım bendede kızım dogdugunda oglum bi yaşındaydı kızım 5 ay aralıksız hep ağlardı uyumazdı bende oturup ağlardım o kadar ağlıyorduki sesi kısılıyordu ne doktorlara götürdük beynine kadar baktırdık çok sağlıklıydi aslında bi sebep bulamadılar o günleri hatırladıkça bi hal oluyorum bi gece hiç unutmuyorum kızım ağlıyor ben kucağıma battaniyeyi alıp sallıyorum çocuk sanıyorum kafayı yemiştim uykusuzluktan tabi erkeklerde vurdum duymaz çok zor benimde eşim çok istiyor 3 cu çocuk yardım edende yok annem başka memleketde buyuyumu bazen kalsın bizde biraz bakayım diyor Allah var versem aylarca bakar ve eminim çok iyi bakar ama gönlüm el vermiyor zorda olsa ikisine de kendim bakıyorum. Uzak kalamam diyorum nebileyim böyle işte insan yakınına anlatamıyor arkasındam konuşuyorlar şikayet ediyoruz diye burda paylaşmak gərçektən iyi geliyor insana