Kbrmsl canım sana şöyle anlatayım benim şekerlerim kanda hep normal çıkıyor hata yüklemede de normal çıktı ama ben kendi ölçümlerimde bazen yüksek çıktığını söyledim doktora özellikle akşamları 150 yukarısında çıkıyor hep doktor bundan ötürü insiliün başladı şekerimi sık sık ölçüp yazmamı istedi haftaya kontrole gideceğim