ozgeserin Cans__ canım benim hiç açılmam falan yoktu tedbir amaçlı 12 haftada atıldı bilmiyorum ben uzunluğu kaçtı.
ozgeserin Cans__ yaa canım şöyle bişey var rahim büyüdükçe kasılıyor benim şuan ara ara kasılmalarım oluyor 22 de in sonra işte kasılmalarla açılman olursa sıkıntılı işte hani geçmişinde yaşamışsın erken doğum hikayen var. Bide ikiz hamilelik te gerçekten ağrı kasılma erken başlıyor. Yani inşallah sorun yaşamazsın şuan çok iyi 42
Cans__ ozgeserin ikizde atılmıyor diye çok duydum doktorlardan kendi doktorumdan değil de. İlkinde yaşadığım olayda çok aşırı yorduğum için oldu diye düşünüyorum benim öyle normal olmadı yani ağrısız acısız açılma değildi
ozgeserin Cans__ Allahım tekrarını yaşatmasın inşallah benim doktorum söyledi atılmıyor ikize dedi ama dedim ya ben riske atmak istemedim bi kere yaşadım aynı şeyi bidaha yaşamak istedim o yüzden atıldı dükiş inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi
Yesimmm61 Meltem2910 24. Haftadayım çift yumurta ikizleri 10 kg aldım biri kız biri erkek doğumdan çok korkuyorum 😨
Parilti007 imcakir yemek yiyemedim ben açıkçası canım istemiyordu ama günlük 1 litre süt tükettim resmen süt aşerdim her gün soğuk soğuk🫢😂 bir de çok fazla kuru incir-ceviz yedim seviyorum diye ben bunlara bağlıyorum yoksa aman aman bir şey yediğim söylenemez yumurta falan asla tüketemedim midemi bulandırıyordu
irmmoom Kbrmsl şeker yüklemesi yaptırmadım o yüzden sürekli açlık tokluk ölçtüm yediklerime çok dikkat ediyorum 8 aydır ekmek pilav makarna kaçamak hiç olmadan dikkat ettim çok şükür belkide o yüzden bu zamana kadar rahat geldim ☺️
Kbrmsl irmmoom şeker yüklemesi kilomu aldırıyor acaba aslında bende hamur işi ve tatlıya çok yüklenmedim ama 26 haftada 8 kilo aldım bebeklern felanda kilosu oluyo fazlamı acaba ☺️
Selvi01 30+2 çift yumurta ikizi erkekler bugün itibari ile izne ayrıldım.seker yüklemesi yaptırmaya gittim ama verdikleri glikozu kustum yarın tekrarlayalım dedi . Yine aynısı olacak dedim . Bunun başka yolu yok mu .ictikten sonra kendime gelemedim
Selvi01 Normalde 24-28 haftalarda dr um diretiyor illa yapılması şart diye sonrasında sıkıntı çıkarır falan diye .
Nadirek 15+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim biri erkek ama diğeri göstermedi tüp bebek ikizlerim 🥰
irmmoom Kbrmsl herkesin vücudu farklıdır tabiki ama bence aldığınız kilo normal fazla değil bebişler sağlıklı olsun kilo verilir 🥹😊
Kbrmsl irmmoom evet normal diyor herkes ama ilkkez bu kadar kilo alınca tuhaf geliyo insana ☺️şeker yükleme testini neden yaptirmadiniz acaba kilomu yapıyor