13+4 çift yumurta ikizleri🥰 ikiside kız🌸 12+2 de doktorum söyledi 10 gün sonrada fetalle kesinleşti ve çok şükür temiz çıktı 🤲🏻
Karnım çıkmaya başladı, bayrama kadar kilo almadan gidiyordum aldıysam bayramda almışımdır o yüzden tartılmaya korkuyorum kilolu hamile kaldım keşke bende almadan tamamlasam 😂 zaman hiç geçmiyor gibi doktor kontrollerini sayıyorum🤭
Özele gidenler devlete de gidiyor musunuz acaba?