Yonca_ o kadar hızlı geçiyor ki 3. Aydan sonra, zaten 3 aya kadar kimseye demedim sonra yavaştan karnım belli olmaya başladı şimdi 27. Haftadayım 30 da izne ayrılıcam, zaman çok hızlı geçti bana ,doğum tedirginliği bile başladı nasıl olacak vs diye düşünüyorum