Mucizeem__ bende yerleşme kanaması oldu adet kanamasına çok benziyordu 4 gün falan sürdü, regl olduğumu düşündüm hamilelik aklımda olmadığı içinde hiç süphe etmedim ama sonrasında mide bulantısı, koku hassasiyeti olunca şüphelenip test yaptım çıktı tabiki :) yaklaşık 10 haftalık olmuştu :))