Mucizeem__
Vallaha ben hamile olduğumu kedim sayesinde anladım diyeyim 😂 bir de ben normalde adetliyken inanılmaz duygusal oluyorum, en saçma şeye bile ağlayabiliyorum, öğrendiğim gün çok bıkkın ve huysuz hissediyordum, bunun üzerine kedimde son 1,5 haftadır sürekli yanımdan ayrılmıyordu ve ne zaman otursam hemen göbeğime sarılıp yatardı, normalde asla böyle davranmaz hep mesafeli dururdu. Hamileliğimin ilk 3 ayında neredeyse hiç belirtim olmadı, sadece akşamları gelip giden bir miğde bulantısı oluyordu ve araba çok tutuyordu