ctctct Mucizeem__ aşırı göğüs hassasiyeti olmuştu. Adet zamanı da göğüsler hassaslaşıyor ama hamile olduğumda duşta çarpan su bile canımı acıtmıştı farklıydı. Birde idrarda köpüklenme
Mucizeem__ ctctct hmm göğüs hassasiyeti hiç yok çok farklı bi durum hadi hakkımızda hayırlısı olsun 😻☹️
1oglanannesi Mucizeem__ 3 nisan adet bekleyenler car burda pozitivi görmüs testde ve kanda senide anliyorum bende bu ay adetim geçmeden yapmiycam sende bu kadar beklemissin adetin geçsin yap test 🥰yada en iyisi direkt kan ver
Mucizeem__ 1oglanannesi evet kimseye demek de istemiyorum gecikme olmasını çünkü çevremdekiler de çok istiyorlar herkes üzülüyor vicdan azabı çekmek istemiyorum beklemek iyidir bakalım hakkımızda hayırlısı pozitifleri görme umuduyla 😻💖
Mucizeem__ Busranur_mnts yaa göğüs hassasiyeti eskiden çok oluyordu adetime 2. Gün kala ama artık olmuyor sadece bu ay biraz belirginleşmiş gibi hissediyorum ☹️
Busranur_mnts Mucizeem__ bende her ay olmuyordu bazen çok olur yürüken bile canımı acıtırdı bazen de hiç adet olduğumu hissetmezdim 0 belirti ağrı
Busranur_mnts Mucizeem__ aynen öyle tek kişide bile her zaman belirtiler arklı döngü düzen farklı allah yardımcımız olsun :D
Mucizeem__ Gmzle benimde tam tersi akıntım fazla olmazdı adete yakın ama çok fazla var bu kaç gündür 😐
Busranur_mnts Mucizeem__ ay bende de akıntı olmuştu beyaz krem gibi yoğundu biraz ama normalde de akıntım hep olurdu adet öncesi artardı
Mucizeem__ Busranur_mnts benim normalde yok adetime yakında leke olur kahverengimsi falan sonra adetim sökülür ama şimdi dedigim gibi beyaz krem gibi anlamadım
Mucizeem__ tahamommy evet bulantı kusma herhalde üşütmeden çünkü emindim ama sabah resmen karnım patlicak gibiydi
Mucizeem__ tahamommy adetim ⅔ Nisan adetimi beklicem eğer ki olmazsa 7 Nisan’da randevum var dktora görüncem😍
hakkah24 Mucizeem__ O kadar aynı ki arkadaşıma adet olacağım bu ay da olmadı kesin demiştim😅 Ekstra olarak göğüslerim çok şişmişti ve hafif akıntım vardı