nevaneva lilyum_ valla ben erken doğum yaptım 24 haftalıktı doğum oldugunuda anlamamıştım son ana kadar oyüzden pek bilgim yok 🥲
ElifYrdgl Edanurylm 39+6 da doğum yaptım. Birde ilşkiye girin oda doğumu gerçekleştiriyor bana dediler inanmadım son koz onu yaptım cuma günü cumartesi doğurdum 😬
nevaneva lilyum_ evet çok zordu malesef kaybettim kesesinde suyu bittiği için erken doğdu. Şimdi tekrar gebeyim doğumdan korkuyorum yine 🥲
lilyum_ nevaneva yaa basınız sağolsun çok üzüldüm. Allah size ve bebeginize uzun sağlıklı ömür versin inşallah 🥺
lilyum_ ArasMom__ duş alınca biraz rahatladım ben de. Şimdi yuruyebiliyorum ama hala ağrıyor. Sen şuan kaç haftalık oldun?
lilyum_ ArasMom__ yok doktor hiçbir şey demedi. Normal doğum istediğim için herhalde. Bebek ne zaman gelmek isterse