ElifYrdgl Edanurylm 39+6 da doğum yaptım. Birde ilşkiye girin oda doğumu gerçekleştiriyor bana dediler inanmadım son koz onu yaptım cuma günü cumartesi doğurdum 😬
ElifYrdgl lilyum_ ben nişanım çın geldiğini görünce evi süpürdüm ılık duş aldım öyle gittim hastaneye 6 cm açıklığım vardı. Orda sancı vermediler. Evde geçirmeye çalış sancılarını
lilyum_ ElifYrdgl insallah benim dogumum da bu şekilde olur. Hastaneye gittikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız?
ElifYrdgl lilyum_ hastaneye 17:30 gibi gittim 18:52 de doğum yapmıştım. Doğumhanede 10 dk durmuşum eşim öyle söyledi
ElifYrdgl Edanurylm bol bol aksak gebe yürüyüşü yap. Her gün yerleri oturarak sil ananas hurma egzersiz vs yap belki öyle olur senin belli olmaz 🥲