lilyum_ Bu sabah şiddetli kasık ağrısı ile uyandım. O kadar şiddetli ki yürüyemiyorum neredeyse. Çok hafif belimde ve bacağımda ağrı var. Sancı gibi girmiyor. Devamli olan bir ağrı. Hiç hareket etmezsem geçiyor ama hareket edersem ağrıyor. Bu haftalarda bu durum normal mi? Yoksa doğum yakın diyebilir miyiz? Normal doğum yapanlar doğuma 1 hafta kala bu tarz ağrılar yaşadı mı?
Merveasya78 lilyum_ benim olmuştu bi kere, ama gün baya gezmiştim yorgunluktan oldu diye düşündüm. Doktoruma yazmıştım hemen, oda ertesi gün geçmezse gel bakalım demişti. Ertesi güne geçmişti. Sizde isterseniz bekleyin biraz geçmezse gidip bi baktırabilirsin
nevaneva lilyum_ ben 32 haftadaym sağ tarafımda öyle ağrı oldu oda bebek sırtını oraya dayadığı içinmiş şiddetli kıpırdatmayan bir ağrıydı soluma yattım bekledm geçmişti. Belki pozisyondandır veya enfeksiyonda olabilir kasık ağrısıysa
ElifYrdgl lilyum_ ben 40. Haftamda doğurdum hiç yalancı kasılmam bile olmadı. Doğum gününde bile regli ağrısı gibi ağrım vardı nişanım gelmese evde doğururmuşum. Herkesin farklı oluyor anlayacağın
lilyum_ nevaneva dün bebeği kanala yönlendiren egzersizler yapmıştım. Acaba ondan dolayı olabilir mi? Zaten bebeği de aşağıda hissedebiliyorum. Önceden kasıklarım boştu şimdi dokununca sert ve şiş sanırım bebek biraz aşağıya indi
Edanurylm lilyum_ neler yaptınız kanala inmesi için ben ördek yürüyüşü ve squat yapıyorum başka ne yapabilirim 38+0 olduk
lilyum_ Edanurylm instagramda birkaç tane video kaydetmiştim onları yaptım. Hareketlerin isimlerini bilmiyorum izleyerek yaptım
lilyum_ Edanurylm bir de bunları deneyebilirsin ama zaten en önemli olan hareketler ördek yürüyüşü ve squat sanırım. Çünkü her videoda onlar var
ElifYrdgl Edanurylm bana ebem yerleri elinle sil her sabah 30 dk yürü aksak gebe yürüyüşü yap squat yap ılık duş al demişti
Edanurylm lilyum_ teşekkür ederim canım deneyecem evet çok yapıyorum ördek yürüyüşü günde 3-4 defa yapıyorum tek seferde 10 defa squat yapıyorum
lilyum_ Edanurylm oo iyi maşallah. Ben kendimi iyi hissettiğim gunlerde yapıyorum sadece o da ne kadar yeterli olur bilemiyorum. Perine masajı yapıyor musun?
Edanurylm lilyum_ hayır maalesef yapamıyorum eşime yardımcı ol dedim çok korkuyor afedersiniz doktor ilişki yasaklamıştı bize 28-36 haftaya kadar sonra bir daha hiç olmadı ve korkuyor sona geldik yapamam dedi bende bişey diyemedim
Edanurylm lilyum_ ben yeni iki gündür başladım onun için çok yapıyorum yürüyüş bana 2 aya kadar yasaktı onu da bir haftadır yapıyorum inşallah kolay olur
lilyum_ nevaneva inşallah inmiştir. Peki kanala indikten ne kadar süre sonra doğum olur biliyir musunuz?
lilyum_ ElifYrdgl evet herkesin farklı. Bazılarının suyu nişanı gelmeden doğumu başlıyor. O yüzden bu doğum ağrısı mı yalancı kasılma mı bilemiyorum. Hemen hastaneye de koşmak istemiyorum. Ağrının artmasını bekleyeceğim o zaman
nevaneva lilyum_ valla ben erken doğum yaptım 24 haftalıktı doğum oldugunuda anlamamıştım son ana kadar oyüzden pek bilgim yok 🥲
ElifYrdgl lilyum_ ben nişanım çın geldiğini görünce evi süpürdüm ılık duş aldım öyle gittim hastaneye 6 cm açıklığım vardı. Orda sancı vermediler. Evde geçirmeye çalış sancılarını