Morcivert061 Denizcan esiminde 14 temmuz bazen diorum jnsallah 14 temmuzda dogarda esime hediye olur die🤣
Hayze 19+1 iz prensesimiz olacak inşaAllah 6temmuz gözüküyor hayırlısı bakalım tüm anneler sağlıkla hayırlısı ile inşaAllah kucağımıza almak nasip olur😊🤲
Nesliihann 17.haftamdayım henüz cinsiyeti öğrenemedik ama sanki hissetmeye başladım bazen karnımın belli yeri sertleşiyor ve acıyor bi yerde toplanıyor kesin biraz sevince değişiyor yeri 😊🥰
Nezahatozen çok şükür iyiyiz kıpırdadıkça mutlu oluyorum kızımız olucak 17+2 haftalığiz 15-19 temmuz olucak dedi bakalim
Denizcan eylulvari 16 haftayız bu hafta içinde ultrason a girdik erkek olabilir dedi kesin birşey söylemedi ama ihtimal 😊
Rumeysaa6 Humeyra14 anladım canım dün bir doktorla görüştüm 16. Hafta en önemli haftalardandır dedi bende emin olamadım işte. Teşekkür ediyorum ☺️
Serpilerciyas MeltemAsel bende 30 temmuz da inşallah doğumum, tam kesin değil ama kıza benxetmişti 13 haftalıkkken, şuan 15+5 günlüğüz 1 mart kontrolüm,
Caqlasu Denizcan Evet ilk gebeliğimiz ya heyecan dorukta valla 😊 Hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi👶🌺❤️❤️
benoanne Aslannnn bizim seninle aynı sayılır sizin bebeğinizin boyu ve grami nasıl? Bizimkinin boyu iyi ama grami az buldu doktor
benoanne Bizimde 20 temmuz gözüküyor 💕 kızımız olacak inşallah 👩👧🎈17+3 Ama hareketlerini henüz hissedemedim 🤷♀️
Semagurkan Doktorumuz bize de 8 Temmuz dedi sabırsızlıkla oğlumuzu kucağımıza alacağımız zamanı bekliyoruz yarında detaylı ultrasona gireceğiz inşallah 💕