Serpilerciyas MeltemAsel ilk kızımın adıda Asel 2. Kızımın adıda Efsa marttada inşAllah 3. Bebeğimin cinsiyetini öğrenıcem hayırlısı .sizinki bellimi cinsiyeti
Haliagaoglu Biz de 18deyiz oğluşum olacak Allah’ın izniyle 👶🏻 Daha hiçbir şey hissetmiyorum. Kilo alan var mı aranızda kızlar? Göbişler çıktı mı ne durumda? 🤰🏻
benoanne Aslannnn bizim seninle aynı sayılır sizin bebeğinizin boyu ve grami nasıl? Bizimkinin boyu iyi ama grami az buldu doktor
Aslannnn benoanne en son 16+2 te gittim ben 141 gr di o zaman boyunu söylemedi ama yanılmıyorsam ultrason kağıdında 15 cm yaziyor galiba ☺ Seninkine ne dediler ki canim ??
Hasarbusra Ebru0101 ilk başlarda çok zorluydu yerimden kalkıp yemek yapamıyordum aylardır çay ıcemiyorum tiksindim şimdi şükürler olsun ıyym toparladık kendimizi seninki nasıl geciyo 😍
benoanne Ebru0101 demekki yalnız değilmişim 😊 bendede bazen oluyor hissetmeye başlasam sanki rahatlicakmisim gibi geliyor 😄
cavbella Ebru0101 aynı durumdayız hissetmemek insanı endiselendiriyor ama 22.haftasinda ilk kez hissedenleri okuyunca biraz rahatliyorum 😃
cavbella Humeyra14 burda yazılan her şeyi okuyorum neredeyse bilgi edinmek adına gerçekten güzel bir platform. Bir sürü şey aldım daha almamak için de zor tutuyorum kendimi🙈beşik ve bebek arabası en zoruydu bence onlar hazır gerisi gelir bir sekilde 😊
Pitpit cavbella bebek arabasını 12. Haftada almıştım 🙈 cinsiyeti bile tam belli değildi 😂 ama beşik almadık daha siz ne aldınız ?
Ebru0101 Aynen kızlar bazen gece uyuyamıyorum. Düşünmekten ultrasonda görene kadar kırk tilki dönüyor kafamda 😂😂😩 ahhh bide tamamen hissettsek herşey geçecek ama nerdeeeee
cavbella Denizcan 18.haftama girdim karnım daha ancak belli olmaya başladı diyebilirim ama yine de hareketlerini hissetsem ne güzel olurdu 😇
cavbella Pitpit ebebek indirimi varken ikisini aliverdik aslında bu kadar erken alma niyetim yoktu benim😃 park yatak aldık joie indiriminden
cavbella Humeyra14 ben yorumları okudukça az çok karar verdim her şeyin markasına ama yine de almak için acele etmiyorum
Humeyra14 cavbella modeli ne bende baksam 👀 ben yatak yanı düşünüyorum aslında daha iyi olmaz mı ki ya
cavbella Humeyra14 joie excursion park yatak. Anne yani olanlar güzel aslında ama çok uzun süre kullanilamiyormus birini secmemiz gerekiyordu park yatakta karar kıldık en sonunda
Msl_ege Denizcan 18+1 olcaz birazdan . Benim bebeğim artık gözle bile görülür şekilde tekme atıyor . Var mı aranızda böyle başka 🙄 çok erken değil mi ?