MeltemAsel 30 temmuzuz ama illa daha erken olur diye düsünüyorum zaten sezaryen olacak ilki öyleydi 15+5 2. Prensesim geliyor nasipse.
Serpilerciyas MeltemAsel bende 30 temmuz da inşallah doğumum, tam kesin değil ama kıza benxetmişti 13 haftalıkkken, şuan 15+5 günlüğüz 1 mart kontrolüm,
Caqlasu Denizcan Ben çok sabırsızım bir an önce kızımı kucağıma almak istiyorum hayırlısı ile dua ile 😊🤲 Durumumuz gayet iyi bulantılarımız azaldı sabah bulantımız hariç 😀👶🤰
Denizcan Caqlasu ilk bebeğimiz olunca öyle hislerimiz canım hayırlısı ile alırız inş kucağımıza 😊allah a şükür bulantım kalmadı artık mide yanmalarım oluyor arada
cavbella Denizcan 18.haftama girdim karnım daha ancak belli olmaya başladı diyebilirim ama yine de hareketlerini hissetsem ne güzel olurdu 😇
Denizcan Morcivert061 benm de tahmini doğum 22 temmuz canım ve aynı zamanda 22 temmuz benimde doğum günüm😅😊
Caqlasu Denizcan Evet ilk gebeliğimiz ya heyecan dorukta valla 😊 Hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi👶🌺❤️❤️
Morcivert061 Denizcan esiminde 14 temmuz bazen diorum jnsallah 14 temmuzda dogarda esime hediye olur die🤣
Humeyra14 17+2 cinsiyetimiz erkek. Hareket hissetmiyorum henüz. Ultrasonda hareketli görünüyor ama bana henüz gelmiyor hareketleri. 23 temmuz tahmini doğum günü. hiçbir şey aldınız mı tavsiye öneri var mıdır? :)
cavbella Humeyra14 burda yazılan her şeyi okuyorum neredeyse bilgi edinmek adına gerçekten güzel bir platform. Bir sürü şey aldım daha almamak için de zor tutuyorum kendimi🙈beşik ve bebek arabası en zoruydu bence onlar hazır gerisi gelir bir sekilde 😊
Hamile41 Ohoo cok erken ogrendim 12 haftada oglumu 11 temmuzda dogumum insallah (: hepimiz sag saglim alalim kucagimiza
Rumeysaa6 Kızlar bende 16+1 haftalığım en son doktora 12. Haftada gitmiştim. Detaylı ultrasyon zamanı doktora gitmeyi düşünüyorum. Sizce çok geç mi olur ne yapsam karar veremedim siz ne zaman gideceksiniz doktora. Bizim doktorumuz şu zaman gel diye bişey demedi çok tereddütte kaldım🤔
Humeyra14 Rumeysaa6 normalde bana doktorum aylık muayeneye gel diyor. İçin rahatsa bir sıkıntın yoksa sen bilirsin böyle yapan arkadaşlarım var. Ben Cuma gittim bir buçuk ay sonrası için ayrıntılı ultrason randevusu verdi bende o zaman gidecem inşallah.
srpaca Rumeysaa6 ben 14 haftada gittim detaylıyı yaptırınca da mesajla sonucu at gelmene gerek yok dedi bana Kuzum bi sorun olmazsa gelme dedi
Rumeysaa6 Humeyra14 anladım canım dün bir doktorla görüştüm 16. Hafta en önemli haftalardandır dedi bende emin olamadım işte. Teşekkür ediyorum ☺️
srpaca Humeyra14 detaylı yirminci haftada oluyor. 14. Haftada gitmiştik sorun olmazsa detaylıyı olana kadar gelme dedi yani