Denizcan Temmuz annelerii nasılsınız gebeliğiniz nasıl gidiyor,bebeklerinizin cinsiyetini öğrediniz mi
esractn Denizcan 18+2 biri erkek diğeri belli değil daha 🤗 bi kaç gündür ufak dokunuşlar hissediyorum sanki 2🤗 Bi sıkıntımız yok allaha şükür 🤲🏻
Yasmnnn Denizcan 19+1 günlüğüm 6 temmuz doğum nasipse🤗 cinsiyetimiz kız 💕 henüz malesef hiçbir hareket hissedemedim.. 🤷♀️💗
Hasarbusra Benimde 1 kızım olucak isim telaşına düşmüşüm.bulamiyorumda . 18 temmuz gorunuyo bizimde ınsallah iki üç gündür pit pit atiyo artik hissetmeye başladım 🤗🤰
rabia_varolculha Hasarbusra benim de 19 temmuz tahmini 😊 ben de bı kaç gündür kasigimin sağ tarafında böyle pıt pıt bı şeyler hissediyorum balon patlaması gaz patlaması neyse o tarz bı şey bebek mı acaba 🙈😂 hareket ediyor da ben mi anlamıyorum bilemedim ki 😊
cavbella Denizcan bugün 18 haftalık olduk kizimla💞ama daha hareketlerini hissedemiyorum bir ben miyim bu durumda olan😣
-Melek- cavbella Biz de bugün 18 haftalık olduk. Henüz hareket hissetmedim. İlk geceliklerde biraz daha geç olabiliyormuş hissetme
Derinnge34 19+5 olduk bizde prensesimle💕 hareketlerini çok net hissediyorum bizimkisi çok hareketli ultrasonda bile bi saniye durmuyor 🙏🏻😍
Mucizembenim 19+5 olduk bizde 18. Haftadan beri net şekilde hissediyorum tekmeleri 😊😊🙏 erkek olucak inşallah hayırlısıyla
Mucizemiz4735 Mucizembenim ben 19₺2 yim her gün hissetmiyorum hareketlerini ama dün hissetim bugün hiç tık yok 😐