Handetb 3mm derken ben iplerin kalınlığından bahsettim😃 Kasnağı alırken hiç bakmamışım valla mm sine. Siz söyleyince şimdi girip baktım benimki 6mm kasnakmış. Rengini beğendim diye almıştm ama daha koyu geldi. Bir de yazı stilini beğenmedim, sağı solu bomboşken ortada bitiştirmiş harfleri ve okunmuyor gibi geldi🥹 Belki sizim isim daha uzunsa iyi durur, atiym linkini. Boş olanlar da var sayfasında, kendi istediğiniz renge de boyayabilirsiniz.
https://ty.gl/81as5pu71unck