nurisssko Bulutseveer kapı süsü , çikolata,takı yastağı,hediyelik hepsini kendim yaptım fotoğraf ekliyoruuum 💖💖💖
ayseeacar Ben kendim yaptım kapı süsünü el emeği ve sadece 180 TL ye mal oldu. Fakat buraya resim atamadım nasıl atılıyor bilemedim 💁🏻♀️
Sinif177 Reylok bende kendim yapmak istiyorum ama ismi nereye yazdıracağımı bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Reylok Sinif177 ahşap ve pleksi isimlikler oluyor trendyolda ve Hepsiburada var. Ben Hepsiburada estatölye ahşap isimlik den yaptırdım, boyutlarına göre fiyatı değişiyor. İster suplalı, ister sade isim gönderiyorlar.
nurisssko Bussbety teşekkür ederim Trendyol netsan etiket. Link ekliyorum https://ty.gl/s1g6juzxu5au0
zynpknt Btl_akkurr sanırım tükenmiş ledliler varmış 800 küsüre hd different diye bir satıcıdan yaptırmıştım link yasakmış maalesef 🥰
Bguzeel Sinif177 trendyoldan sipariş verdim. Normalde söz nişan için kullanılan isimliklerden. Ben her iki ismide aynı yazdırıp birini çikolata kutusuna yapıştırdım.
nurisssko Sinif177 teşekkür ederim hepsininki farklı :) Kapı süsündeki ismi mabel lazer(ist maltepede) Çikolatadaki isimler etiket şeklinde tasarımını ben yaptım etiketçide baskı aldım. Yastıktaki isimde Pleksi trendyol retro lazerde yaptırdım
11255 Fatmanur250 acikcasi net bilmiyorum cunku dolaptan aldim cogu seyi kuponlar falan baya uyguna geldi dolabi bi karistirin derim